CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ar3Tiq'S Pag3

Isnin, 2 Mei 2011

Baskin Robbin.....

emmm... sedap.... sebenarnye aq memang teringin makan aiskrim nie sataon yg lpas, tapi asyik tak dapat jer!

dari aku habis spm  sampai nak masuk blaja balek.... huahuahua.... yamg sronoknye dapat Matrikulasi Kedah! hehehehe.. aku memang tahap mengharap habis ar nak matrik tu...
Alhamdulillah dapat.... Thanx Amira Dayana... Anak Abdul Rahman.... huhuhuu...

Yang lagi sronok dapat matrik Kedah niey, aku dapat sesame balek ngan kengkawan lame!!! wah! sronoknyer! Lagilah aku nak blaja kuat2 sbab tyme dlu dyeowg lar pancabar aku untuk kalahkan dalam plajaran! Chaiyok3x.... Aretiq! Aja- Aja Fighting!!!

1 pemberi nasihat:

odah

tape tiq..nnti kte mkn sme2 k eskem ni dkt kedah

Catat Ulasan